Måste bara tipsa er om detta. Vet att många leter möbler och stora skåp och det går inte att få tag på utan att det kostar en halv förmögenhet. Här har ni nu tipset.
Har ni varit inne på en site som heter mobelbazaren.se? Om ni inte har det gör ett besök. Det är en tjej som importerar möbler och utan mellanhänder säljer dom vidare. Hon har en lagerlokal i Göteborg och har bara öppet vissa dagar i veckan som man får kontrollera innan man åker dit och hon har det mesta du kan se på lager så det är bara att ta det med sig med en gång!
Det finns massor av möbler i både vitt och svart!
Stora som små. Det finns helt enkelt det mesta, pallar, ljusstakar, matsalsbord, stolar…småprylar!
Ni måste helt enkelt åka dit! Det får bli dagens tips och ett tips som heter duga. Det står när dom har öppet längst upp i högra hörnet i rött. Dom har t e x öppet nu kommande lördag och söndag. 🙂





