Dagens outfit!


I dag kom ett efterlängtat paket på posten. Jag har ännu inte helt övetygat mig om nyansen i den blå färgen, men modellen gillar jag verkligen! Vad tycker ni? Är det snygg eller ej. Funderar på en annan färg eller kanske en till!

Vad tycker ni, är det en ”go for it” eller en ”näää det var inte snyggt?

Roligt set i alla fall tycker jag. Jag har så klart tänkt ha den på jobbet men den är superskön så det tenderar till fritid också och lite där i mellan!

 

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.