I dag gick jag verkligen upp med tuppen mot min egen vetskap. Vi skulle upp tidigt och fira Stefan som fyller år i dag och Fonzen vaknade lämpligt nog tidigare än min klocka ringde. Jag tog därför snabbt med mig vovvarna ner och tittar på klockan och inser att den är 04:18! 🙂 🙂 🙂

Så nu sitter jag här med två små söta vovvar och dricker min första kaffe och inser att jag inte kan väcka Stefan riktigt än på hans födelsedag, men det går ingen dirket nöd på oss! 🙂
Hoppas ni får en fin start på er lördag.