Ja nu så här två dagar efter att vi överlämnat nycklarna så vaknade jag med feber och ont i halsen i morse, är inte det typiskt när man jobbat ”järnet” och vet att man absolut inte får bli sjuk, och […] Lite krasslig efter allt jobb…och en bild av min sambo!juli 2, 2014 i Kategorier märkt Decoration / Kategorier / Pretty Home / Pretty Home Blog av pretty