Nu har mina frön äntligen kommit. Jag har preparerat hela helgen med mina små miniväxthus så nu är det bara att sätt ned alla frön! Skall bli jätteroligt att se om det kommer något! Jag har beställt lite allt möjligt men framför allt blommor till min framsida och jag behöver ganska många blommor.
Nu skall dom bara ner i jorden på ett bra och systematiskt sätt och sedan kan jag visa er hur det börjar växa förhoppningsvis. Men jag har gjort detta många gåner förut så det skall nog gå bra. Sedan är det alltid roligt att pröva lite nya frön för att se om man lyckas och det har jag gjort även denna gång!
