Gillar ni att fika. Vi brukar fika på helgen när vi har tid och bland det bästa jag vet så här års är semlor. Det får inte var vilka semlor som helst för det skall vara mycket mandelmassa, annars gillar jag dom inte!
Så idag efter en av alla hundpromenader i snön så blev det en semla!
Vet inte hur många gånger vi var ute på promenad i dag. Dom älskar snö dom här rackarna!
Visst är dom söta, helt bedårande och underbara! Love them to the moon and back!! Nu har vi varit på ännu en kvällspromenad i mörkret och dom leker damsugare i snön…

