Min fina Cavalier…


I morse vaknade jag med den här lille söte på axeln. Han hade lagt sitt lilla huvud tätt intill mitt och när klockan ringde så gossade han in sitt lilla ansikte i mitt och ville inte alls så gå upp.

IMG_0063

IMG_0062

Han är så fin så man dör, och jag blir glad varje morgon jag vaknar med mina fina små troll.

IMG_0065

 

IMG_0066

Love is in the air….

Miin fina Popcorn var med mig på 10 kilometer i går och när vi springer så bär han kopplet i munnen och springer precis framför mig. Så himla fin, och varje gång jag säger ”var är min fina Popcorn” så vänder han sig om och titta mig i ögonen för han vet att jag vill ha kontakt med honom.

Popcorn

Popcorn kan springa med mig på 10 kilometer men det går absolut inte med mini, så han fick vara hemma!

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.