Vovvar högt och lågt!


I morse gick vi upp tidigt jag och mina troll och nu sitter vi allihopa och bloggar och dricker kaffe, ungefär på samma fläck! Min lille vovve skulle helst sitta med ena tassen på var sida om min hals om han fick bestämma!

De här små kompisarna är så myisga så det går inte riktigt att beskriva om man inte ha en liten Cavalier själv.

Just nu sitter vi bara här och myser, dricker kaffe och titta ut på det fina vädret som håller på att starta denna fina dag!

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.