Vem sätter regler för vad man får använda som pynt när man gör fint? Inte jag i alla fall! Som jag alltid säger. Det är bara fantasin som sätter gränsen! 🙂
Jag behövde någonting svart och så hittade jag dom i garderoben.
Har nog inte visat er hur rummet ser ut åt andra sidan. Jag har en 3 meter lång garderob där med bara skor! Praktiska dörrar från Lundbergs då dom har dom absolut snyggaste dörrarna om ni frågar mig.
Kommar visa lite finare bilder när jag kan ta i dagsljus till helgen.
Hoppas ni får en bra fredag. Själv blir det fredagsmys på gymmet och sedan blir det tacos i kväll. Jag skall köra ett litet annorlunda pass på gymmet i dag och ”skrämma slag” lite på min muskler och köra 4 set i stället för 3 på varje övning. Men schyyyyyy dom får inte höra det för det skall bli en överraskning!
Sedan skall jag köpa blommor och dekorera mitt sovrum med!




