Nu har jag fått en sådan där idé igen. En idé som går ut på att jag skall gjuta egna bänkskivor till köket! Såg denna bilden på instagram hos en tjej som kallar sig @ingerliselille på instagram. Bara älskar idén med betongskivor på detta sätt!
Hittade en annan bild när jag letade på en köksö som jag också tyckte var väldigt fin!
Älskar det grå, men jag vill ha vitt kök. Har vitt nu och tror i alla fall jag vill ha vitt även om jag byter! 🙂

