Äntligen. Efter oändliga timmar framför datorn släpper vi nu äntligen vår nya webshop! Det har varit förfärligt mycket jobb och kanske mer än jag kunde överblicka trots att jag gjort flera innan. Förra gången så hade jag någon som Designade den åt mig och denna gång har jag helt och hållet gjort det själv.
Jag gjorde hela tankearbetet på skisser innan jag började jobba med själva webshopen. För att inte tala om loggan men den kom sig ganska naturligt. Så jag har lagt ner massor med tankearbete och jag hoppas bara att allt nu skall fungera som jag har tänkt. En webshop är ett ständigt jobb och inget man kan lämna vind för våg utan man måste hela tiden förnya sig och ändra för att det skall bli bra, och i bland så måste man helt enkelt byta plattform för att få plats med allt man vill få plats med!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni skall tycka om min nya webshop. Webshopen kommer gå live någon gång under dagen i dag TISDAG, så gå in här och adressen är så klart den samma www.prettyhome.se. Webshopen kommer förmodligen gå live någon gång under förmiddagen!
Jag har även designat vår logga! Känner mig väldigt stolt och glad och detta är starten på en ny ERA! För mig var loggan det enklaste och jag ville att Pretty Home skulle träda in i en ny ERA och samtidgit ville jag behålla hela mitt namn från den dagen jag startade mitt företag 1993. Så loggan symboliserar att hela namnet finns kvar men ”pretty” står tillbaka litet och fokuserar på det jag verkligen sysslar med, nämligen att designa andras hem som i ordet ”home” och därför fick ordet HOME ett kraftigare uttryck! Älskar faktiskt min nya logga om man nu får säga så som svensk! 🙂
Hoppas ni gillar min nya webshop och glöm inte att signera upp för NYHETSBREV så att ni blir först med att få meddelande om alla NYHETER, erbjudanden, rabatter och annat som vi skickar ut varje månad!
Välkomna och stor kram från mig!
//Berith

Tack vad snäll du är. Din kommentar gjorde mig väldigt glad!! 🙂
Ha en superfin dag!!
Kram
Berith