Är tyvärr arg så jag kokar då jag hade en tjej här i förgår som gjorde ett fullständigt ur-uselt jobb.Har inte kunnat sova i natt på grund av detta.
Jag hoppas att er morgon börjar mycket bättre än min egen. Jag måste reda ut detta under dagen och det känns inte jättekul. Det finns så mycket annat jag behöver ägna mig åt än idoter som utgör sig för att vara proffs, som är allt annat än det och inte ens amatörer…
Hör kommer en liten inspirationsbild från mig…nu måste jag sätta mig i rätt ”mod” och reda ut detta för att sedan förhoppningsvis kunna ha en bra helg!