I dag blev det min fina blå klänning med vita pärlor i midjan. På denna bilden syns inte pärlorna på grund av jeansjackan!
Har kommit på att jag tycker om blått väldigt mycket! Förr tyckte jag att den färgen var tråkigt på kläder, men jag inser att blått klär mig! 🙂
Hoppas ni får en underbar kväll. Det känns nästan ofattbart med dessa underbara kvällar. Även i kväll var vi och köpte glass med vovvarna. Gissa om dom gillar glass!


