Japp nu är jag 50 år! Känns underbart och har aldrig haft någon ålderskris och inte heller nu.
I går tog jag på mig en av mina presenter som jag fick av Stefan på min födelsedag. Blus och byxor med boots från Michael Kors! Jag har inte så ofta byxor men jag älskar detta set!
Alla blommor har jag försökt att placera ut över mitt hem!
Blusen har en liten söt puffärm som jag älskar!
I går lockade jag håret stort. Lite roligt att ändra lite i bland!
Älskar min nya outfit! Hoppas ni får en underbar dag!





