Gårdagens outfit och så nu är jag 50-år!


Japp nu är jag 50 år! Känns underbart och har aldrig haft någon ålderskris och inte heller nu.

I går tog jag på mig en av mina presenter som jag fick av Stefan på min födelsedag. Blus och byxor med boots från Michael Kors! Jag har inte så ofta byxor men jag älskar detta set!

img_8136

Alla blommor har jag försökt att placera ut över mitt hem!

img_8137

img_8140

Blusen har en liten söt puffärm som jag älskar!

img_8135

img_8138

I går lockade jag håret stort. Lite roligt att ändra lite i bland!

img_8141

Älskar min nya outfit! Hoppas ni får en underbar dag!

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.