Problemet med Strumpbyxor av… 1 kommentar


Varenda år är det samma sak. Plötsligt är det ett faktum att det är sommarvarmt ute. Innan har man kommit undan med att ha strumpyxor på sig och så helt plötsligt kommer en sådan dag när man bara inte kan ha det längre! I går var en sådan dag. Att gå från 10-11 grader till över 20 grader ställer ett sådant krav.

För mig är då räddningen den första tiden LdIR boots för då känner man sig inte lika naken av någon anledning!

IMG_5121  IMG_5122

Tycker ni också det är läskigt att ta av sig strumpbyxorna när det växlar till sommar? Eller är det bara jag i världen!


Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

En tanke om “Problemet med Strumpbyxor av…