Varenda år är det samma sak. Plötsligt är det ett faktum att det är sommarvarmt ute. Innan har man kommit undan med att ha strumpyxor på sig och så helt plötsligt kommer en sådan dag när man bara inte kan ha det längre! I går var en sådan dag. Att gå från 10-11 grader till över 20 grader ställer ett sådant krav.
För mig är då räddningen den första tiden LdIR boots för då känner man sig inte lika naken av någon anledning!
Tycker ni också det är läskigt att ta av sig strumpbyxorna när det växlar till sommar? Eller är det bara jag i världen!


Du ser ut o passa i både strumpbyxor o utan. Men om du frågar mig så är det så snyggt med strumpbyxor.