Har tränat ett hårt pass med ben idag. Körde även löpning och powerwalk i sammanlagt en timma. Min kropp vill bara vila just nu för jag körde slut på mig totalt!
Har fått min nya fina ”Get Air Tan” på posten och har just läst och satt ihop den lilla airbrush som skall bidra till att jag får en brun fin ton. Så nu är det bara testet kvar! Ser ut att vara bra grejer så så långt är jag väldigt nöjd!
Lovar självklart att visa hur det går och vad jag tycker om min nya lilla ”solstråle”!
Jag köpte ett start-kit och då medföljer en airbrush, två flaskor med färg, en tom flaska för att rengöra airbrush med när man är klar, och ett extra munstycke för flaskan.
Skall bli spännande att testa!
