Hej alla, I dag är det jag Fonzen som bloggar. Berith har feber och behöver sova……neeeeeeeeeeeeeej hon är typ aldrig sjuk men jag har tagit över knapparna och låst in henne….. 🙂 🙂 Jag tänkte bara gästblogga i bland. Jag […]
…vad skall jag blogga om idag när min matte är borta…jag som lovade att blogga i kväll! Hhmmm…JO jag skulle vilja önska alla andra hundar där ute en GOD JUL…och hörrni…ät massor köttbullar och strunta i att husse och matte […]