Åhh vilken härlig dag och kväll!!En skön promenad med hundarna i klänning utan jacka…och det var varmt…härligt!! 🙂 Äntligen är våren här!! 🙂 🙂 Idag har jag gjort ännu fler fynd. Jag har handlat mer kläder och skor från Filippa K. Skall ta lite […]
Dagsarkiv: maj 16, 2013
Godmorgon till er alla! Nu har jag hittad det! Hur jag vill att min stora bokhylla för förvaring skall se ut i sommarhuset! Hittade modellen i en inredningstidning som heter ”Bygga Nytt”. Skåpet som jag hittat kommer från gamla konstnärsateljéerna […]