I morgon skall jag ha en semesterdag! Så i morgon skall jag göra något roligt! Har redan planerat vad och det jag har tänkt är att åka till Ullared! Jag gillar det, tycker faktiskt att det är superkul Jag handlar […]
I förgår kväll var ingen rolig dag för min fina lille Fonzen. Han blev attackerad av världens största hund på 80 kilo. Tack vare Stefans sinnesnärvaro så klarade vi oss med blotta förskräckelsen!! Ni kan läsa om det HÄR. Fonzen […]