I dag blev dagens outfit denna. Klänning och poncho. Bilderna blev lite suddiga för att jag var stressad.
I dag är en regnig dag i Göteborg, men jag får utgöra solskenet själv! 🙂
Bra med poncho för den ger lite värme samtidigt som den är lätt att slänga av sig!
Hoppas ni får en fortsatt bra torsdag

