Nu vill vi har vår hemma eller hur. Nu gäller det att leta fram alla små glasburkar och små vaser man har och börja dekorera sitt hem. Här kommer lite inspiration och samtidigt lite tapetinspiration…
Köp lite blad och blommor som ni arrangerar i burkar och vaser. Det är nästan finare om det som blir vasen är en enkel glasburk. Klipp till blad och blommor så dom passa just dina kärl.
Eller varför inte vanliga glasflaskor! Otroligt fint.
Man behöver inte alls köpta hela buketter det är till och med finare att arrangera på olika höjder på ett sidebord.
Visst är det vackert!
Hoppas ni får en trevlig lördag. Jag tittar in här lite senare igen som vanligt!





