I dag är jag på en liten rekognoseringstur till mitt lilla mini-projekt jag håller på med. Letar detaljer och i bland får man åka till de mest otippade ställen och leta.
Med tanke på min prestation i går så gav jag mig själv lite nya träningskläder i vårens färger!
Jag skall leta detaljer till mitt lilla dockhus som jag håller på med och ni kommer få veta allt om vad jag hittar så klart!
När jag kom hem idag så tog jag mina små hundar på en lång promenad, men när jag kommit 3 kilometer hade jag kommit överens med Stefan att komma och hämta lille Fonzen för han kan inte gå längre, han är liten fortfarande och man skall inte stressa valpar med långa promenader.
När Stefan plockat upp honom så fortsatte jag och Popcorn på vår 10 kilometers runda! Skön dag nu skall jag kolla på Mello!!




