Träning och solen tittade fram…


Hela dagen har varit grå här i Göteborg. Regnet har stått som spön i backen…så kommer jag hem och drar på mig träningskläderna och precis då tittar solen fram. Så jag tog en lång snabb promenad på cirka 70 minuter.

IMG_5927  IMG_5928

Känner mig väldigt positiv för min träning och mat funkar just nu över förväntan. Alla mål uppfyllda som jag satt upp hittills.

I dag har jag fått  hela den nya kollektionen från Designers Guild och nu återstår jobbet med att lägga in allting i vår webshop! Så nu sitter jag här och frossar i alla nyheter. Underbart!

Hoppas ni får en härlig kväll!

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.