Hela dagen har varit grå här i Göteborg. Regnet har stått som spön i backen…så kommer jag hem och drar på mig träningskläderna och precis då tittar solen fram. Så jag tog en lång snabb promenad på cirka 70 minuter.
Känner mig väldigt positiv för min träning och mat funkar just nu över förväntan. Alla mål uppfyllda som jag satt upp hittills.
I dag har jag fått hela den nya kollektionen från Designers Guild och nu återstår jobbet med att lägga in allting i vår webshop! Så nu sitter jag här och frossar i alla nyheter. Underbart!
Hoppas ni får en härlig kväll!

