I dag åket jag in en kort sväng till Göteborg för att titta på golv och kök! Tog även en tur på NK som hade rea överallt, men ingenting som lockade mig! 🙂
Inte så ofta som jag har jeans på mig men i dag slog jag till!


Nu blir det fläskfilé gryta! Mums!