Måste bara visa en kvällsbild på min älskling. Mina vovvar sitter alltid med vid matbordet. Dom bara sitter snällt och tittar på och säger inte ett ljud, dom vill bara vara med!
Man blir verkligen varm i hela hjärtat av den här sötnosen, lille Fonzen! Dom är som familjemedlemmar och är med på allt!
Älskar den här lille krabaten av hela mitt hjärta. Nu har mina små vovvar lärt sig att snurra runt ordentligt och var och en väntar på sin tur! Så himla söta och duktiga!
Sov Gott alliihopa!

