Är det bara jag som har missat dessa superfina nyheter på IKEA.
En underbar gungstol där gammalt möter nytt!
Helt underbara svarta djur som är hur fina som helst!
Vem vill inte ha en sådan här glasask där man kan samla vackra saker utan att dom ligger och samlar damm! Perfekt! Tror bestämt det blir ett besök på IKEA i morgon. Behöver väl ända fylla på lagret med värmeljus nu när hösten nalkas! 🙂
Hoppas ni också gillar dessa ting! Jag hoppas verkligen glasasken finns kvar!


