Vakna upp till ännu en dag med nysnö!


När man kommer upp idag och det ligger ännu ett lager av nysnö så blir man Nu måste det väl ändå vara slut snart på snön. Den kanske inte stör mig så där alldeles förutom att jag längtar till våren. Synd att inte kunna sätta potatis och annat, men jag har allting inomhus så det mesta finns ändå här. Lök sitter ute i orangeriet så den har redan börjat titta upp!

Har även gjort några vintersådder förutom alla 400 plantor här på insidan. Det är så mysigt varje dag man kommer hem att gå runt och titta om dom växt och hur det ser ut. Varje dag tycker jag att det växt så det knakar!

Men man vill så gärna att säsongen skall starta nu!

I kväll skall vi plantera om alla våra tomatplantor jag och Popcorn och vi har nu sparat 20 stycken mjölkpaket som vi gjort så här med för att kunna plantera dom djupt och bra!

Hoppas ni har det bra där ute. Puss och kram!

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.