I morse bestämde jag mig för att det var vår. Jag hade som vanligt sol i sinnet i morse när jag vaknade, och varför inte klä sig därefter.På utsidan låg det nysnö som snöat under kväll och natt men den bestämde jag mig för att ignorera!
Har varit en fantastisk dag på många sätt. Har träffat massor av nya härliga människor på jobbet och det känns verkligen superkul.
Min ny dress som jag köpt bara jag älskar! En omlottkjol i jeans med volang och en blus i samma tyg och med puffärm och knytband. Rå-cool om du frågar mig, fast på ett gulligt vis, precis det som passar mig bäst! 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!