Dagens första kaffe i nya kaffekoppen!


I dag på morgonen invigde jag min nya kaffekopp med dagens första kaffe! Gillar dom redan och de vackra faten som fanns att köpa till. Hoppas de har kvar dessa koppar nästa gång jag kommer.

kaffe-i-nytt-porslin

Fina eller hur och med grå kanter och sedan finns en liten fjäril i grått på både kopp och fat också! Det var ett av gårdagens fynd från Gekås i Ullared.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.