Träningen 2 kommentarer


Hur går träningen då mitt i all influensa! Ja själva träningen går ju inte så bra. Svårt att träna när man har halsont och hosta. Tanken är att jag skall träna på tisdag kväll då jag har styrelsemöte i kväll. Men ni vet väl att det är farligt att träna med framför allt halsont och feber så det är bättre att vila en dag extra än tvärt om. Lätt att säga till andra men svårt att praktisera själv, men denna gången har jag inte börjat träna för tidigt.

Till frukost brukar jag ta ett kokt ägg och en kopp kaffe för jag är inte bra på att äta frukost, detta eller havregrynsgröt.

Mina framgångar ser ut som följer.

Vikt ligger kvar på 74 (har ju varit sjuk i 10 dagar)

Mått:

Midja 77 cm (-2cm)

Mage 84 cm (-2cm)

Höft 103 cm (-1cm)

Ovan knä 39 cm (+-0cm)

Lår 62 cm (-1cm)

Under bröst 82 cm (+-0cm)

Detta känner jag mig ändå ganska nöjd med efter omständigheterna! Men oj vad jag har långt kvar!!

 

 


Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

2 tankar om “Träningen