Nu skall jag ut och springa ett kvällspass. Jag har varit ensam med mina hundar hela dagen och inte haft möjlighet att gå ut på en löprunda tidigare. Skall nu testa mina skor med nya inlägg för första gången. Det blir 10 kilometer.
Det skall bli skönt med ett kvällspass i den lite svalare luften! Natti natti!

Duktigt gjort. Påminner om mig i mina glans dagar.
/KR