I dag blir det en bak- och planeringsdag för mig. Jag har haft ännu en hektisk vecka och behöver planera inför nästa och inför helgen! På fredag jobbar jag som vanligt!

Det jag skall försöka hinna i kapp är måltider för att fortsätta på mitt hälsospår! Jag känner att jag verkligen måste planera för då går allting så mycket lättare!

Min tanke är att också baka en omgång med fröknäcke som är en av mina favoriter! Perekt att ta som mellanmål och väldigt goda!
Nu skall jag sätta igång så får vi se vad dagen bjuder på. Här började det precis regna så det blir nog inte så mycket trädgård i dag!