Träning!


Dagarna mellan jul och nyår är dagar då jag verkligen har tid och möjlighet att träna. Inledde dagen med en powerwalk trots ishalka utanför, efter 80 minuter så fick det vara bra och jag gick istället hem och ställde mig ytterligare 40 minuter på mitt löpband vågade mig på att jogga sakta de sista 10 minuterna. Känner mig fantastiskt duktig och har nu tagit mig en dusch och sitter här med en välförtjänt kaffe latte!

bild muskler4

Känner av det lite i en av mina vrickade fötter men det vore väl konstigt annars, ”no pain no gain”.

Just nu så registrerar jag all min mat och träning på www.viktklubb.se ett utmärkt sätt att få koll på balansen! Nu får jag bara inte skada mig mer för nu skall jag emot min toppform, sakta men säkert!

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.