Fick bara en idé i morse att jag ville ha fler vikter av dem jag köpt på Gekås i Ullared. Jag gillar dom för att jag inte behöver byta viktskivor som på de andra jag har! Sagt och gjort så tjatade jag […]
Hur går träningen för er? För mig går den jättebra! Trots alla mina skador så går det riktigt bra, men jag focuserar också på rehab övningar för att stabilisera de skador jag har! Om ni tappar lusten för att träna […]