Året är nytt och vi är nu redan i februari. Vad jag skulle vilja veta är vad ni gillar att jag skriver om!

Det är inte alltid så lätt att veta vad ni vill läsa, och ibland tycker jag att jag upprepar mig, men sedan när jag pratar med någon bloggläsare så säger dom ”kan du inte skriva mer om det”, om ett ämne som jag trodde var lite tjatigt! Det är inte alltid man förstår vad ni vill ha så jag vore så oerhört tacksam om ni kunde ägna en mening eller flera för att låta mig veta!
Så med det sagt så skulle jag bli fantastiskt glad om just DU vill dela med dig av vad du gillar på min blogg och vad du vill läsa mer om men självklart också vad det finns saker du tycker är mindre kul att läsa om!
Hoppas att flera av er vill hjälpa mig att bli bättre!