Nu när jag känner mig näst intill frisk igen så måste jag sakta men säkert se till att min träning fungerar!
Dagen till ära så gick jag och Stefan en långpromenad ihop med vovvarna till deras stora förtjusning, eller i alla fall Boss, Fonzen är inte jätteförtjust i långa promenader.

Jag har även hunnit med att göra ett litet mini-program till mig själv för axlar, nacke och bröst för att komma i gång igen! Ingent avancerat utan mer ett program som stärker det som behöver stärkas och får upp rörligheten lite extra i min nacke och axel!
Nu skall jag spana lite mer på mina plantor! 🙂