I dag har jag även varit och provat ut glasögon! Fanns många fina modeller, men jag själv gillar när jag ser lite ”galen” ut. Jag tycker inte om när det är vanliga normala glasögon! Utan vill gärna ha något som sticker ut!
Dessa var modellerna jag provade!
Älskar glasögon! Så himla kul att förändra utseendet med glasögon! Vilka tyckte ni var coolast/ snyggast!

