Jag i dag!


Jag kom på att det var väldigt länge sedan jag lade ut en bild på mig själv. Allting har varit så stressigt att jag inte riktigt har tagit mig tiden att ta foto på mig själv!

Jag glömde också att berätta att jag bet av en tand i veckan. Tack och lov en kindtand! Tandläkaren lagade den dagen efter och det var inget större ingrepp.

Hoppas ni haft en fin vecka. I helgen skall jag bara pyssla med saker jag verkligen gillar! Natti natti!

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.