1 kommentar Japp då var jag äntligen fri från feber. Jag har varit sjuk ett par dagar men känner mig mycket bättre idag. Fortfarande lite förkyld men febern är borta. Härligt. Som ni förstår så har det då inte blivit träning på […]
1 kommentar