I går blev den 10 kilometers powerwalk. Jag gick sent på eftermiddagen och när solen gått ner så blev det riktigt kallt och då hade jag 5 kilometer kvar. Försökte då att springa istället men jag insåg snabbt att det var ingen bra ide när jag kände mig lite kall. Jag funkar bäst att springa när det är över 5 grader….men det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder….
Hoppas ni får en bra morgon!

