Gårdagens träning…


I går blev den 10 kilometers powerwalk. Jag gick sent på eftermiddagen och när solen gått ner så blev det riktigt kallt och då hade jag 5 kilometer kvar. Försökte då att springa istället men jag insåg snabbt att det var ingen bra ide när jag kände mig lite kall. Jag funkar bäst att springa när det är över 5 grader….men det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder….

IMG_4484

IMG_4482

Hoppas ni får en bra morgon!

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.