Min träningsuppföljning och skada!


Denna veckan har blivit lite speciell med tanke på att jag skadade mig igen i onsdags. Jag börjar bli van nu känns det som. Alltid är det någonting. Det blev 2 dagar på gymmet denna vecka. Sedan åkte vi i väg med husbilen och jag trillade och gjorde mig väldigt illa på onsdags när jag var ute med hundarna. Därefter har det gjort att min träning har fått bli promenader. Så jag har inte fuskat på något sätt.

Min träningsuppföljning och skada!
Min träningsuppföljning och skada!

I går söndag så blev det hela 11 kilometer. Jag kommer inte kunna gå till gymmet igen förrän jag kan använda min högerhand så det får bli promenader just nu! Huvudsaken är att man inte ger upp!

Mitt resultat denna vecka

Mätt i centimeter så har jag totalt gått ner 14 cm denna vecka på mina 12 mätställen. Känner mig väldigt nöjd och ser verkligen resultatet med blotta ögat. Än har jag inte tagit tag i kosten på allvar men jag har tagit bort allt onödigt. Det är bra att det finns ytterligare åtgärder att göra. Just nu går det ändå väldigt bra så jag känner mig nöjd.

Nu gäller det att fokusera så träningen blir gjord trots min skada. Det är nämligen enkelt att hitta på svepskäl när man skadat sig men hittills har jag klarat mig från det! Jag

Jag har ett mål i sikte och det tänker jag inte ge upp. Det känns viktigare än någonsin.

Det jag vill förmedla är också att det går göra bra framsteg med bara träning om man tar bort allt onödigt godis, fika, glass och småätande. Det kan vara skönt nu i semestertider att inte göra alla åtstramningar på en gång.

I dag blir det en lång promenad. Jag får kompensera att jag inte kan träna styrketräning med längre promenader och i går blev de 11 kilometer och målet är detsamma i dag.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.