Nu har jag äntligen fått ihop min vardag på ett bra sätt! Jag har en ganska tung plan men framför allt har jag en plan.

Sedan 12 dagar tillbaka i tiden har jag gått minst 16000 steg om dagen men de senaste 5 dagarna har faktiskt alla varit över 20000 steg. I dag kom jag i väg till gymmet för första gången. Tränade det jag planerat och gick sedan 6 kilometer!

Efter middagen, som bestod av Gulashsoppa, så blev det en promenad med vovvarna på 4 kilometer och självklart innehöll dagen även en lunchpromenad. Så i skrivande stund har jag kommit över 20000 steg!
I dag är jag verkligen trött men samtidigt glad att allting funkar som jag planerat!