Träningsmål!


Har ni kommit i gång med er träning för 2016?. Har ni satt era mål? Jag har satt i hop ett nytt program till mig själv som jag nu skall följa fram till den 1 april det vill säga i 3 månader. Programmet går ut på att styrketräna, men även att jag skall bli lite mjukare i kroppen för att bättre kunna utföra min styrketräning på bästa sätt och ovanpå det så skall det bli lite löpning.

Nu när det verkligen är superkallt här i Göteborg så är jag väldigt glad över att jag har ett eget löpband. Det betyder att jag behöver inte ge mig ut på någon runda i detta superkalla vädret! Löpbandet fick jag av Stefan för 3 år sedan i julklapp!

När ni sätter mål så tänk på att sätta både stora och små mål för det blir alltid en extra pepp till er själva när ni lyckas nå ett mål ni satt upp och då måste man varva svåra mål med lite enklare!

Jag fortsätter in strävan att gå ner ytterligare nästan 10 kilo i vikt men det målet kommer jag inte att nå fram till den 1 april utan det är ett långsiktigt mål.

IMG_2956

Nu skall jag göra armhävningar enligt mitt program. Om ni är intresserade så hittar ni inlägget om detta HÄR

På söndag lägger jag ut nästa veckas program och fram till söndag skall jag också försöka hinna med och skriva ner mitt nya träningsprogram i detalj.

Skall också ta lite nya bilder ”före och efter” för att visa var jag befinner mig någonstans. Jag kommer göra som innan att varje måndag så lägger jag ut uppföljning efter veckans träning.




Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.