Jag tycker väldigt mycket om högtider och egentligen har det att göra med att jag gillar att göra fint. Hittade världens finaste stora påskäggsljus och även om det inte är riktigt dags ännu så kunde jag inte motstå dem och dessutom precis i mina färger!
Brickan har jag gjort själv av en alldeles vanlig bricka som jag hade hemma och en överbliven tapet-bit från Designers Guild som jag gillar. Hur man gör när man tapetserar en bricka kan ni läsa HÄR
Så här mysigt hade jag i morse när jag drack mitt kaffe!
