Då var den nästan klar. Min lilla kryddträdgård! Gjorde en liten kryddträdgård av några pallkragar och köpte ett ”litet växthus” man kan sätta ovanpå och som passar just ovanpå en pallkrage!
Här sitter nu tomater, paprika, dill, gräslök, persilja och basilika! Fin fint!
Så här ser det ut inuti!
Paprikan har redan små paprikor…
..och tomatplantorna massor med små coctailtomater…
Har även hunnit med mina små hjärtan vid entren! 
Nu skall allt bara växa till sig och i bakluckan har jag mer blommor att fylla på med imorgon, spännande fortsättning följer….
Nu har jag precis gjort klart två laxpaket som står i ugnen, ni hittar receptet HÄR om ni är nyfikna…det skall bli riktigt gott efter en heldags arbete i trädgården! 🙂 🙂 Så roligt att se framstegen! Ha en mysig kväll!


