Nu har jag kommit i från träningen och idag blev detlöpning på löpband för att sedan styrketräna. Styrketräningen idag bestod av bisceps, triceps och bröst! Kändes jättebra och min löptur på löpbandet avverkade jag med ett leende! 🙂 🙂 Nu är det snart […]
Dagsarkiv: november 20, 2013
Min tur till Ullared med min väninna var verkligen trevlig, vi tittade på massor av fina saker, vi åt lunch, fikade några timmar senare och shoppade en hel del. Själv ville jag väldigt gärna se om jag kunde få tag på […]