Vem sätter regler för vad man får använda som pynt när man gör fint? Inte jag i alla fall! Som jag alltid säger. Det är bara fantasin som sätter gränsen! 🙂 Jag behövde någonting svart och så hittade jag dom […]
Nu har jag tillfälligt satt upp en väldigt stor lampa som blev riktigt cool i sovrummet! Döm själva! Mer fix och trix kommer hoppas ni har en bra start på er torsdag! 🙂