Nu är det inte långt kvar. Snart får jag börja träna igen. Jag får börja lite smått och det kommer kännas så skönt. Just nu tar jag bara promenader med hundarna! Att gå i från att gå långsamt till att […]
I dag är det träningsuppföljnining precis som vanligt förutom den lilla detaljen att jag inte får träna. I går uppnådde jag ett mål. Jag var ute på min allra första promenad i solen sedan operationen den 11 februari. Stefan tog […]