Armhävningar – Vecka 3


Hur går det för er? Det är förvånansvärt vad snabbt man utvecklar sin förmåga när man tränar regelbundet. Just armhävningar är en väldigt bra övning för bröst, men också för många delar av kroppen eftersom den engagerar så många fler muskler.

Här kommer program för vecka 3. Häng i nu! Som vanligt gäller att om det är för svårt/ lätt byt bara upp/ ner grupp.

Vecka 3 Grupp 1 Grupp 2 Grupp 3 Grupp 4  Grupp 5  Grupp 6
1 15 20 25 30 35 40
2 10 18 24 28 34 42
3 10 15 20 25 30 40
4 8 10 15 20 25 35
5 Max du orkar Max du orkar Max du orkar Max du orkar Max du orkar Max du orkar

Kör så det ryker!

IMG_3729

Nu har jag precis packat min träningsväska för i morgon. Allting handlar om planering. Denna kommande vecka har jag planerat in två Spinningpass med intervaller och resten blir mest styrketräning. 🙂 Matsedeln finns i tidigare inlägg.

Om det är tufft att motivera sig tänkt på varför du gör det och dit du vill komma och hur du hade mått om du verkligen lyckades med ditt uppsatta mål. Kör nu. Vi klarar det!

Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.